heartinflames

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av heartinflames - 29 januari 2013 15:15

Ligger jättesupermegaobekvämt i soffan men Kajsa har somnat och jag har inte hjärta att flytta på mig..Hon snarkar ju så sött

(och fiser förjävligt men det får hon gärna lägga av med..)


 


// Hälsningar en mycket kissnödig tjej med ryggproblem

Av heartinflames - 29 januari 2013 14:20

Hittade i en korsordstidning vid lunchdags att min mor testat om blyertspennan funkade innan hon använde den.

Haha hur sött?


 



Av heartinflames - 29 januari 2013 08:58

Världens finaste man ligger och sover fortfarande och här sitter jag, och gör ingenting.

Eller jo, jag försöker vakna med lite musik.

Jisses va många gamla godingar man hade i datorn som man glömt!


Sen sitter jag och pratar med syster på fejan och lite annat folk på andra ställen.

Ett råttforum bland annat och hör om lite tips och råd då min minsta råtta börjat bli så jädrans dominant.

Hon biter dom andra två tills dom blöder och ska ha precis ALLT för sig själv.

Så vi får se om det går att lösa eller om jag måste sära på dom ett tag.

En sak är ju självklart och det är att det ska bli ett slut på det hela!

Klarar inte av att höra min lilla Kajsa skrika för livet på nätterna längre..Det gör så ont i mammahjärtat.

När man kommer upp och ska trösta henne så sitter hon där i ett hörn och bara skakar..

Det funkar helt enkelt inte.

Jag måste få ett slut på det hela nu.


 

Mammas snutta, här bara 5 veckor gammal ♥ Kajsa

Ovido - Quiz & Flashcards