heartinflames

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av heartinflames - 1 januari 2013 15:27

Husse tätar listerna.

Kan behövas vill jag lova!


Kallt som en jävla iglo här inne och råttorna är förkylda konstant.


Det kan dom dö av om ingen visste det.

Aldrig att mina änglar ska dö av förkylning!


 


HÄR är en fet länk om någon vill läsa mer om vad jag menar med råttorna.

Av heartinflames - 1 januari 2013 15:10

Ja nu är vi hemma igen efter en tid borta. Min mor har varit råttvakt och det har gått så bra så. Mina änglar har skött sig och dom har redan skvallrat att "mormor" gett dom godis.

Så inte har dom haft det speciellt jobbigt i alla fall :)

Men saknad har jag varit, det märks. Dom pussas som tokar och ger mig så mycket uppmärksamhet att jag har så det räcker hela året.


Goingar!

 

För övrigt om ingen missat det så har det varit jul också. I stället för att gå upp flera kilon har jag istället gått ner!

Nu är det minus ca. 18 kg!

Kan ni fatta det?

 

JAG har klarat 18 kg!

 

Jag är fan bäst!

 

Inte undra på att det behövs ett nytt hål i skärpet...

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards