heartinflames

Direktlänk till inlägg 27 mars 2016

Otrivin är min nya gud

Av heartinflames - 27 mars 2016 20:13

Först blev Trollet förkyld, sen blev jag smittad.
Jag har mått så jävla dåligt och har knappt sovit alls senaste dagarna.
Idag fick jag äntligen nässpray och VAFAN.
VARFÖR har jag aldrig köpt nässpray?!

Helt plötsligt kan jag andas.
Helt plötligt känns det inte som att bihålorna ska sprängas, och helt plötsligt blev jag nästan bra?
Vafan?
Tänk om jag tänkt på det tidigare, då kanske jag sluppit dö 15 gånger om varje förkylning?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av heartinflames - 7 april 2016 08:43

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag får gå och klippa mig. Finally! Jag älskar att vara nyklippt! Speciellt eftersom mitt hår blir så urtunnat. Det är så sjukt tjockt och det är inge roligt.   Ann...

Av heartinflames - 6 april 2016 13:45

Men jaha? Det regnar och till och med Ricko blir på dåligt humör. Han gnäller att han vill ut men så fort att han ser att det regnar tvärvänder han i dörren eller sitter under tak och tjurar. Ja. Men vilken kul dag.   Jag har i alla fall ...

Av heartinflames - 5 april 2016 14:39


Ricko drar inte längre. Just nu för han har inte kommit på hur man gör än tack och lov så vi får väl i alla fall njuta ett tag till. Allt med honom är lite på obestämd tid. Vi skaffar något nytt, gör något nytt för att få slut på hans BEDRÖVLIG...

Av heartinflames - 2 april 2016 17:38

Jag hittade faktiskt kläder! Som passade dessutom.   En luvtröja med dragkedja, ett linne och två byxor.   Annars hitta jag lite sminkgrejer, Trollet hitta en keps finally och Ricko fick sin nosgrimma.   Alla i familjen fick något. ...

Av heartinflames - 2 april 2016 09:03

Alltså en sån här dag går det inte ens att gå in och kolla sin facebook lite snabbt. Leksand har vunnit någon match eller nå och HELA jävla facebook svämmar över av alla som skriker och hurrar. Ja jag fattar att det va kul att laget man hejar på ...

Ovido - Quiz & Flashcards