heartinflames

Alla inlägg under augusti 2014

Av heartinflames - 20 augusti 2014 15:06

Det var hemsk längesedan jag skrev nu.
Hela sommaren har hunnit gå till och med.

Och hur fantastisk har inte den varit då? Som den här sommaren var tycker jag alla sommrar här i sverige ska vara.

Vilket paradis vi skulle bo i då.


Napoleon lever och mår bara bra han med.
Han har till och med fått en kompis!

Jesper.


   


Jag har inte kännt någon lust alls att blogga på sistone. Därför har jagockså tagit en välbehövlig paus ifrån det.

Ibland är det också skönt, att ta en paus.

Det är ungefär vad jag skulle vilja göra med det mesta just nu, ta en paus och liksom komma ihåg att man lever.

Vi jobbade både jag och Trollet i sommar, men vi känner båda så här i efterhand att det nog skulle vara skönast ändå att haft lite ledigt.


Ovido - Quiz & Flashcards