heartinflames

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av heartinflames - 8 januari 2013 14:35

Jag ägnar mig just nu åt att kolla på lite ear cuffs och eventuella snygga frisyrer. Ear cuffs hittade jag många jag ville ha. Bland annat från DENNA (<---Länk) sida.

Frisyrer är däremot svårare.

Men det är sånt man hinner med att leta rätt på. För jag ska verkligen ha en som är JAG. Inte vad någon annan säger att jag ska ha.


Nu är det slut med att gå efter vad alla andra vill hela tiden.


Finns dom som tycker det är skitfult med ear cuffs, fine, skiter väl jag i. Jag tycker det är snyggt och därför ska jag ha det också.

Finns dom som tycker att tjejer endast ska ha långt hår, att korta frisyrer inte passar tjejer.

Skiter jag också i. Jag trivs i kort och därför tänker jag ha det också.


Vad bittert det blev helt plötsligt. Skitsamma.


 

Jag vet i alla fall en frisyr jag inte ska ha..


Ovido - Quiz & Flashcards