heartinflames

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av heartinflames - 13 januari 2013 19:39

Trollet: "Mastodont!!"
Jag: "Öh?"

Trollet: "Vet du vart det kommer från? Kan du gissa?"

Jag: "Nej?"

Trollet: "Powerpuffpinglorna! Det va ett avsnitt med en elak man som skulle..."

Jag: "Okeej..?"

Av heartinflames - 13 januari 2013 13:54

Vi ska ha en städdag här idag.

Ni vet en sån "gå-igenom-allt-ni-äger-och-har-och-dammtorka-allt"-dag.


Det finns miljoner saker som är roligare men ibland måste man offra sig helt enkelt.


 

Att äta glass måste nog vara en av dom saker som är överlägset mycket roligare!

Av heartinflames - 13 januari 2013 12:12

Ibland tror jag Amanda hatar mig.


 

Har man världens snällaste bebis som aldrig säger emot någonting, ja då kan man testa det mesta!

Ovido - Quiz & Flashcards