heartinflames

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av heartinflames - 11 januari 2013 18:56

Tänk att fortfarande ha den där känslan.

Den där underbara känslan när det pirrar i hela kroppen och enda in i hjärtat.

Den där känslan som gör en alldeles fnittrig inombords bara man ser en bild eller hör ett namn.


Den där känslan att se in i någons ögon och veta hur älskad man är.

När man kan se att man är hela världen för någon.

När man bara vet att det är den där människan man vill dela resten av sitt liv med.

Oavsett vad.

 När man kan göra allt, precis vad som helst, för en annan människa.


Att få vakna bredvid den där människan varje dag, i månader, år, och ändå känna sig lika nyförälskad som den allra första gången man vaknade upp bredvid varandra.

När ingen annan än just den där speciella människan får dig att skratta från hjärtat, varje dag.


När någon är hela din värld.


Kärlek.

 

Det är snart 9 månader sedan jag fick din ring på mitt finger, min älskade bästa vän.

Min busunge.

Mitt liv.

9 månader sedan du gjorde mig till den lyckligaste i världen.


Jag ÄLSKAR dig!


 


Av heartinflames - 11 januari 2013 17:37

 

Jag skrattar så jag håller på att dö!

Av heartinflames - 11 januari 2013 13:26

En glödhet dusch och en omelett med korv senare och man mår riktigt fint faktiskt.

Jag försökte ragga med mig mannen in i duschen med mig men han satt så arg så med sitt pappersarbete så han duschar nu i stället.

Inte mig emot, då får jag njuta av en snygg nakenfis som springer runt!

Hehe..


Ja och nu då?


Det vette fan.


 

Det här är Greger. Eller Sivert kanske det va? Me like the serious face.


Av heartinflames - 11 januari 2013 07:59

Det blev en tidig morgon som vanligt här.

Inte för mannen då, han sover som en liten bebis. Men både jag och råttorna har varit uppe senaste timmen.

Vad som händer idag vet jag inte heller. Vi har liksom inga planer alls.

Men tanken har slagit mig att eventuellt ta en sån där promenad som ger en lite motion. Synd bara att det låter så jobbigt..Humöret vill mera ligga hemma på soffan och känna sig lite degig och slö.


Råttorna ska i alla fall få komma ut och roa sig.


 

Man saknar liksom lite av den här värmen när man kom hem igen..

Här hemma känner man sig inte riktigt tillfredsställd och nöjd av värme, här går man mer runt med tuttfräs hela tiden för att det är så kallt.

Ovido - Quiz & Flashcards