heartinflames

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av heartinflames - 25 januari 2013 20:22

Dagen börjar gå mot sitt slut, och här sitter vi, mätta och nöjda.

Hela dagen har varit busig och riktigt rolig!


Storhandlingen gick förvånansvärt snabbt och rätt smärtfritt. Vi hade räknat med att det skulle gå på mer än det gjorde, men vi slutade på ett helt okej resultat! Så nu kan vi börja bli mätta igen, båda två.


Dagar som den här får det gärna vara fler av!


 

// Mycket glad tjej

Av heartinflames - 25 januari 2013 10:39

Happy surprise!

Vi har varit borta igen!

Ja inte så överdrivet länge då men det räcker till för att jag inte ska ha haft tid att blogga.


Idag ska vi åka och storhandla, jag väntar bara på att den lilla mannen ska bli klar.

Han som ropar "bitch!" och killerfacear mig hela tiden.

Undrar varför?

Kan det vara för att jag slängde en iskall hink med vatten över honom när han duscha?

Neeej..Eller?

(mohahaha!)


Vi brukar göra små hyss mot varandra ofta, så han fick bara hämnd för att han spolade i toan när jag duscha tidigare.

(Det blir skollhett vatten om man spolar toan när duschen är igång.)


Nu ska jag pussa lite på han och få det där söta leendet igen!


 

Ovido - Quiz & Flashcards