heartinflames

Alla inlägg under mars 2013

Av heartinflames - 3 mars 2013 11:46

Idag blev det kött, bea och en rejäl grönsallad till lunch.

Det va nog det godaste jag ätit på VÄLDIGT länge!

Det märks på råttorna som också fick sin del av salladen att dom också saknat något fräscht.

Ingen av oss vet egentligen varför vi varit så dåliga på sallad den här månaden men som Trollet sa, det beror nog på kylan. Då vill man bara ha något varmt i sig.

Vi har mestandels bara ätit kokta grönsaker den här månaden så det va RIKTIGT gott med färska idag.


För övrigt händer det inte så mycket just idag.

Men vi har möte och massa grejer att ta hand om i morgon.

Bland annat försöka få tag i våran handledare på AF som tydligen vägrar svara när man ringer och mailar..

Sen ska vi storhandla och möta upp Ice nya ägare.


Det kommer kännas så förskräckligt tomt utan henne och inte ha en bur att titta ner i sen när hon försvinner. Men det kommer bli bra åt henne ändå tror jag.

Jag hoppas det i alla fall!

Jag kommer garanterat sakna min lilla "datakompis" som arbetar med sitt pyssel här bredvid dagarna i enda.

Så det kommer bli väldans tyst när hon försvinner..

Men som sagt, hon får det nog bra.

Annars får hon komma tillbaka till mig helt enkelt.


 


Nu ska jag se klart Once upon a time och sedan pussa extremt mycket på min fina man som jag tror är lite uttråkad idag.

Av heartinflames - 2 mars 2013 07:42

20min på träningscykel på snäppet lite för starkt, det är fan drygt innan frukost!
Och ont i häcken har jag! Herreminskapare vilken smärta!
Ja cykeln vi lånat är ju inte speciellt bekväm, men vill man bränna lite fläsk får man lida lite på vägen också! Allt kommer ju inte gratis trots allt.

Hur mår ni idag?

Jag mår fantastiskt! Vaknade halv 7 med mycket spring i benen. Perfekt för ett litet träningspass innan man blir ordenkligt hungrig.

För övrigt blir det flygande jakob här idag. För min del blir det utan banan och med blomkålsris till, men tammesjutton är det lika gott ändå!

Vill ni ha recept? Hojta till bara!

Av heartinflames - 1 mars 2013 16:40

Ja en lägenhet skulle vi titta på, men inte fick vi se någon i alla fall.

För det första bodde killen fortfarande kvar, för det andra visste inte husvärden något och för det andra va inte ens killen hemma så vi fick se någon lägenhet.

Men så kan det gå.

Vi blev ändå inte speciellt förtjusta i området..Varför behöver vi inte gå in på.


Här har ni Kajsa förresten.

Min skitunge.


 
 

Av heartinflames - 1 mars 2013 12:02

Ja, idag började dagen med möte. Men det gick bra tror vi, kan liksom inte gå dåligt.

I annat fall mår vi bra.

Solen skiner och en liten svag värme börjar uppenbara sig.

Vissa säger att det är vår, men det vet varenda kotte att det inte är för att solen skiner lite. Det är bara slutet av vintern som är kvar.


För övrigt ska vi ut och gå lite idag och leverera prylar.

Hade varit trevligare om det inte blåste.


Men det positivaste av allt är att vi fått hit våran träningcykel nu.

Så nu kan vi båda börja bränna lite fläsk, hela dygnet runt om vi vill!



Ovido - Quiz & Flashcards