heartinflames

Alla inlägg den 19 mars 2013

...

Av heartinflames - 19 mars 2013 15:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av heartinflames - 19 mars 2013 15:22

Jag är så enormt godissugen så jag skulle kunna göra vad som helst för att sitta här och fläska i mig.

Men fredagar och lördagar är det sagt att jag ska hålla mig till. Då ska jag det också!

Men det känns bra kämpigt att se den där nedrans godisburken i skafferiet!

Jag vill bara slå igång en bra film, mysa ner mig under täcket, hälla upp ett glas lightcola och fläska i mig mängder av allt det där sockerfria godiset!


Åh! Ge mig fredag för fan!


 

Av heartinflames - 19 mars 2013 14:40

Alltså jag dog lite när jag såg det här!

Haha!

Va bara tvungen att dela med mig.


Av heartinflames - 19 mars 2013 08:42

Crepes, Créps, Crepés...Hur fan stavas det??

Jag åt det i alla fall till frukost. Även om jag inte åt så mycket.

Gott blev det, så det blir nog det till lunch också.


Recept kan givetvis ges ut om någon är intresserad!


Idag är vi på lite halvdåligt humör jag och Trollet.

Inte mot varandra men mot världen och alla dess jävla invånare.

Vi ska nämligen på möte idag kl 14 och "diskutera" (läs "han pratar med sig själv för vi får aldrig en syl i vädret") det här med praktik och skit.

Han fattar ju aldrig att vi ska flytta.

Så han tycker att det är en utmärkt idé att praktisera på ett jobb ingen av oss vill ha?

Som vi dessutom skickat cv till.

Vill dom inte ha oss som anställda ska vi inte duga som praktikanter heller.


Nu ska jag ta mitt bittra fläsk och rulla iväg till garderoben och se om jag kan packa in mig i något bekvämt..

Ovido - Quiz & Flashcards