heartinflames

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av heartinflames - 5 mars 2013 20:25

Ja vi har i alla fall konstaterat att man blir att stinka helvete om man cyklar 20 min på träningscykel som en idiot..


Nu har vi duschat och kommer snart gå och sova.

Haha tråkiga som vi är.

Men har man inget liv så har man inte helt enkelt.


Tidigare bakade jag lite solskensbullar till min fina man.


 

Kommentar överflödig.


Jag själv fick lite kesella vanilj och jordgubbar.

Så gott så jag till och med dregglade.


Men nu tänker jag sova.

I morgon har vi en fullspäckad dag.

Mer om det då.

Av heartinflames - 5 mars 2013 11:23

 

Godaste frukosten på flera månader!

Glömde ägget men det gjorde inget, jag hade omöjligt fått i mig det!

 

 

Bara för att man lever på Lchf måste man inte va godisfri.

Gör som jag, köp socker & kalorifritt godis!

Av heartinflames - 5 mars 2013 07:31

I vanlig ordning är det bara jag som vaknar tidigt i det här huset.

En timme efter jag går upp vaknar råttorna och typ 5 timmar senare vaknar Trollet.

Jag måste bli bättre på det där med väckandet.

Eller så får han sova och jag kan passa på att kolla film på morgonen innan alla dagens måsten drar igång.


Igår var vi och storhandlade och gick in till AF för att se om vi kunde få tag på våran handläggare som plötsligt slutat höra av sig.

Och vad får vi reda på?

Jo att DOM HAR BYTT HANDLÄGGARE UTAN ATT TALA OM DET!

Jag har nog aldrig varit så arg på arbetsförmedlingen som då..

Hon som verkade seriös och bra, hon slutade bara höra av sig i ungefär en månad och struntade totalt i alla gånger vi försökte ringa, skicka mail och ta kontakt på alla sätt det gick.

Men det roliga är att det va förra veckan dom bytte.

Jaha? Vad har hon gjort dom övriga veckorna då?!


Ja så nu sitter vi här med en skitdålig handläggare IGEN och hatar livet lite.

Blir till att byta arbetsförmedling igen då..

Jag är så trött på det här så jag kan spy!

Dessutom ligger vi efter 2 månader med vårat aktivitetsstöd på grund utan våran, rent ut sagt, fitta till handläggare som inte kan sköta sitt jobb som hon ska..


Jaja, ni får en bild snart av min "försöka-pigga-upp-humöret-10 snäpp-frukost".


Ovido - Quiz & Flashcards