heartinflames

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av heartinflames - 20 mars 2013 10:09

Jag sa ju att det skulle snöa fler gånger innan våren kommer.

Hah! Där fick ni era "Jag-har-så-bråttom-med-att-våren-ska-komma-så jag-låtsas-att-den-kommer-i-mars" :are!

Jag visste hela tiden att snön skulle komma igen!


Idag händer inte så mycket mer än mat.

Mat, mat och lite mer mat.

Eller ja, inte HELA tiden men det är det enda att se fram emot.

Det är nämligen inte så mycket inbokat just den här kalla dagen.

Så min färdiggrillade kyckling kommer sitta underbart senare!

Jag dregglar bara jag tänker på den..


 

Så här såg min lunch ut innan LCHF. Haha! Så undrade jag varför jag blev tjockis?
Cider, flingor med mjölk, morot och smörgås.


En fråga har jag också.


Varför i hela fridens namn startar man en blogg om man måste börja varje inlägg med:

"Förlåt att jag inte skrivit något på en vecka, jag har haft så mycket annat att göra!" ??


Jag vet att jag inte heller bloggar precis varje dag, 24/7, men jag försöker i alla fall få till ett inlägg eller talar om när jag ska iväg så det blir tyst.

Har man inte tid för en blogg ska man väl inte starta en heller?

Vet man med sig att man kommer tröttna efter ett par dagar så uppdatera din facebook i stället och ta bort bloggen.


Det är så tråkigt när man varje gång följer en blogg som börjar skitbra och som man får intresse för, som sedan lägger ner efter knappt en månad.

Efter ett halvår startas en ny och man får hoppet igen att den där bra bloggen ska fortsätta. Men nej, åter igen kommer alla "förlåt" inlägg efter ett par dagar.


Nu tar jag bort er som bokmärkts senaste tiden och låter bli att följa er mer i framtiden!

Jag vill inte läsa enbart "förlåt" inlägg.


 

Till er. Ni vet vilka ni är så sluta tjata om jag läst mer av eran blogg.

Ovido - Quiz & Flashcards