heartinflames

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av heartinflames - 3 mars 2013 15:56

Garderobsrensning va det idag.

Trollet blev av med kläder och jag blev med nya.

Eller rättare sagt, jag tog hans kläder som passade mig och som han inte använder.

Nu när jag kan ha dom liksom.

Skjortor mestandels (eller enbart?) blev det.


Asnajs när våren kommer om ca 2 månader!


Ja, den kommer faktiskt om 2 månader och inte nu.

Herregud, februari tog precis slut, det blir inte vår bara för att det är mars och solen skiner..

Alla vet ju att aprilvädret kommer snart och då försvinner eran fina "vår" gott folk!

Glädjedödare som jag är.


 

Lockande bild för oss som är hungriga.

Från Trollets middag igår. Ja man kan ju säga att det va varmt!

Av heartinflames - 3 mars 2013 11:46

Idag blev det kött, bea och en rejäl grönsallad till lunch.

Det va nog det godaste jag ätit på VÄLDIGT länge!

Det märks på råttorna som också fick sin del av salladen att dom också saknat något fräscht.

Ingen av oss vet egentligen varför vi varit så dåliga på sallad den här månaden men som Trollet sa, det beror nog på kylan. Då vill man bara ha något varmt i sig.

Vi har mestandels bara ätit kokta grönsaker den här månaden så det va RIKTIGT gott med färska idag.


För övrigt händer det inte så mycket just idag.

Men vi har möte och massa grejer att ta hand om i morgon.

Bland annat försöka få tag i våran handledare på AF som tydligen vägrar svara när man ringer och mailar..

Sen ska vi storhandla och möta upp Ice nya ägare.


Det kommer kännas så förskräckligt tomt utan henne och inte ha en bur att titta ner i sen när hon försvinner. Men det kommer bli bra åt henne ändå tror jag.

Jag hoppas det i alla fall!

Jag kommer garanterat sakna min lilla "datakompis" som arbetar med sitt pyssel här bredvid dagarna i enda.

Så det kommer bli väldans tyst när hon försvinner..

Men som sagt, hon får det nog bra.

Annars får hon komma tillbaka till mig helt enkelt.


 


Nu ska jag se klart Once upon a time och sedan pussa extremt mycket på min fina man som jag tror är lite uttråkad idag.

Ovido - Quiz & Flashcards