heartinflames

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av heartinflames - 13 mars 2013 14:40

Har man inget annat att skriva än "idag har jag ätit frukost som alla andra dagar och inte gjort mer än så" brukar jag helt enkelt hoppa över att skriva helt.

Det finns en mängd saker jag skulle kunna skriva om, men jag känner inte så stor lust att blotta så mycket av mitt liv.

Inte just nu.

Jag jobbar inte och jag har inget vad jag skulle vilja kalla "aktivt liv".

Så det finns inte mycket att skriva om mer än alla dom miljoner jobb vi söker och som vi alltid får massa nej på, vilken tid vi åt fukost och vilket spel vi spelar på playstationet.

Vi har gjort massa saker, men inget jag kan dela med mig av här.

Varför kommer ni förstå den dagen jag får berätta om det.


Till lunch hade vi i alla fall kött, bea, grönsallad och stekta, färska champinjoner.

Asgott som alltid.

Trollet mobbar livet ur mig varje gång jag knäpper kort på maten så ni får leva med att jag inte har något kort idag heller.

Men! Jag har kort på kladdkakan jag bakade typ i måndags. Tror jag..


 

Helt okej!

Men nästa gång tänker jag ha den i ugnen 2min i stället för 4. Kanske den blir mer gottigt kladdig då?


Och vad gör jag nu då?

Ja det vet jag inte ens själv!

Jag kollar facebook och bloggar. Men ingen uppdaterar någonstans.

Skitkul.

Ni måste bli bättre på det där.

Ovido - Quiz & Flashcards