heartinflames

Alla inlägg under februari 2016

Av heartinflames - 10 februari 2016 14:30

Men gudars skymning vilket värdelöst väder!

Det regnar, det snöar, det är sol och det regnar och snöar igen.


Varken jag eller Ricko vill ut när det är så här så det va ju en väldig tur att vi tog en så bra promenad igår så han inte tjuter allt för mycket av att få leka hemma mest idag.


Han spelar mest fotboll med sig själv och bär runt på sin snutteråtta.


   


För övrigt så fyller min mor år idag! Hurra!!     

Av heartinflames - 5 februari 2016 14:49

Igår blev Jesper värmlänning.

Det känns tomt, tungt och vemodigt.

Men också tryggt, lättsamt och glatt.

För jag vet ju att han får det bra där.

Jag vet ju att han redan äter som en häst och utforskar. Jag vet ju att dom kommer skämma bort honom och att han redan är nyfiken på sin nya vän.

För hans skull är jag inte orolig.

Han kommer trivas bra där borta och han är inte längre bort än att jag får veta hur han har det. När jag vill.


   

Ovido - Quiz & Flashcards