heartinflames

Alla inlägg den 29 februari 2016

Av heartinflames - 29 februari 2016 21:19

Jag har insett att min facebook inte handlar om mer än Ricko för det mesta.

Men ja, det blir faktiskt så när man inte har lust att dela allt ifrån sitt privatliv på sociala medier.

Jag känner inget behov av att tala om för mina vänner att jag duschar, kollar på film eller ens tala om hur jag mår. Ingen frågar ju ändå.


Jag vill inte skriva ut vissa saker för jag tycker inte att det angår dom helt enkelt, men på senaste tiden har det försvunnit så många vänner från min lista utan att vi ens bråkat eller varit lite osams.

Tydligen måste man skriva hela tiden hur man mår eller lägga upp en bild på sin frukost varje morgon, gilla ALLT och kommentera ALLT, varje dag, tala om temperaturen ute och informera att ja, idag är det också sol ute, för att folk ska vara nöjda.


Jag tycker inte att det angår alla på min lista hur min kropp mår eller hur hjärtat bara vill gå sönder vissa dagar helt utan anledning.

Faktiskt, jag tror ändå ingen bryr sig, för JÄVLAR va min facebook skulle förvandlas till en klagomur så fort jag sa exakt som jag känner varje dag.


Därför handlar bara min blogg och min facebook för det mesta om mitt lilla gryn, Ricko.

Lev med det eller gör som alla andra, bli skitbittra och tjura i ett litet hörn.


Jag är i alla fall inte bitter.

Jag förstår om det blir tråkigt att se min hund dygnet runt.


 

HAAAH! Här är en till bild!   

Ovido - Quiz & Flashcards