heartinflames

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Men nu ska jag sluta fuska och börja motionera i stället!

Av heartinflames - 7 oktober 2013 07:35

För er som inte vet så äter jag enligt LCHF.

Mycket gör jag det för hälsans skull, men också för att jag behöver bli av med lite vikt.

Sånna där moraltanter som äter strikt säger att man inte ens får fuska med att äta bröd, inte ens lite ibland.

Men jag fuskar med både chips och ibland också bröd och pasta.

Fullkorn så klart men det skriker dom också högt över.

Jag förlorar vikt i alla fall så jag bryr mig faktiskt inte om moralkakor.


Men det jag skulle komma till var i alla fall att jag hade en fuskdag igår, och jädrar i mig vad jag fick ångra det hela natten!

Det va marknad här nyligen och då är det liksom assvårt att gå förbi baconchips utan att dreggla, så därför fick vi med oss en sån hem som jag fuskade med igår.

Hela natten, och jag menar verkligen hela, har jag vaknat en gång i timmen.


Karma is a bitch.


I vanliga fall hade det ju inte gjort så mycket men självklart börjar min praktik idag och jag ska va där om ungefär en timme.

Inget märkvärdigt och jag har noll chans till jobb efter, men jag går mest dit för att jag får psykbryt av att sitta hemma hela dagarna.

Visst, Nappe är ju kul att leka med men han är liksom morgontrött fram till 15 på dagarna.


Ja men en kopp te med grädde får styra upp det hela så ska jag packa väskan sen.


Vi hörs i eftermiddag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av heartinflames - 7 april 2016 08:43

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag får gå och klippa mig. Finally! Jag älskar att vara nyklippt! Speciellt eftersom mitt hår blir så urtunnat. Det är så sjukt tjockt och det är inge roligt.   Ann...

Av heartinflames - 6 april 2016 13:45

Men jaha? Det regnar och till och med Ricko blir på dåligt humör. Han gnäller att han vill ut men så fort att han ser att det regnar tvärvänder han i dörren eller sitter under tak och tjurar. Ja. Men vilken kul dag.   Jag har i alla fall ...

Av heartinflames - 5 april 2016 14:39


Ricko drar inte längre. Just nu för han har inte kommit på hur man gör än tack och lov så vi får väl i alla fall njuta ett tag till. Allt med honom är lite på obestämd tid. Vi skaffar något nytt, gör något nytt för att få slut på hans BEDRÖVLIG...

Av heartinflames - 2 april 2016 17:38

Jag hittade faktiskt kläder! Som passade dessutom.   En luvtröja med dragkedja, ett linne och två byxor.   Annars hitta jag lite sminkgrejer, Trollet hitta en keps finally och Ricko fick sin nosgrimma.   Alla i familjen fick något. ...

Av heartinflames - 2 april 2016 09:03

Alltså en sån här dag går det inte ens att gå in och kolla sin facebook lite snabbt. Leksand har vunnit någon match eller nå och HELA jävla facebook svämmar över av alla som skriker och hurrar. Ja jag fattar att det va kul att laget man hejar på ...

Ovido - Quiz & Flashcards