heartinflames

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av heartinflames - 3 oktober 2013 08:32

Nej jag mår inget vidare bra idag heller..


Nej, nej och åter nej är det enda jag får hela dagarna när jag söker jobb.

Inte ens en jävla praktikplats duger jag åt.


Hur fan ska jag kunna hålla lågan uppe då och orka söka fler med glädje?

Hur ska jag kunna vara lycklig varje dag när jag aldrig kan göra mer än sitta och söka jobb?

Hur ska jag kunna vara lycklig när jag bara blir påmind VARJE dag att alla andra har jobb och gör nytta medans jag bara sitter hemma och glor i väggen?


Allt känns bara skit just nu och ni få ursäkta min bitterhet här inne men jag orkar verkligen inte vara glad och trevlig just nu..


Jag inbillar mig att måendet kanske blir lite bättre om jag får skriva av mig, men ingen är ju tvingad att läsa..


Ovido - Quiz & Flashcards