heartinflames

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av heartinflames - 7 oktober 2013 17:18

Jaha men då va den dagen klar då.

Jag har städat som en idiot och haft att göra precis hela dagen.

Riktigt roligt och skönt har det varit att äntligen få göra nytta och se lite folk!

Att få känna den där tröttheten igen av att man fått jobba.

Underbart!


Nappe blev också jätteglad av att få sällskap igen.

Gullungen min!


 

Han tyckte det va så gott igår när matte kom in med lite kvistar och löv

Av heartinflames - 7 oktober 2013 07:35

För er som inte vet så äter jag enligt LCHF.

Mycket gör jag det för hälsans skull, men också för att jag behöver bli av med lite vikt.

Sånna där moraltanter som äter strikt säger att man inte ens får fuska med att äta bröd, inte ens lite ibland.

Men jag fuskar med både chips och ibland också bröd och pasta.

Fullkorn så klart men det skriker dom också högt över.

Jag förlorar vikt i alla fall så jag bryr mig faktiskt inte om moralkakor.


Men det jag skulle komma till var i alla fall att jag hade en fuskdag igår, och jädrar i mig vad jag fick ångra det hela natten!

Det va marknad här nyligen och då är det liksom assvårt att gå förbi baconchips utan att dreggla, så därför fick vi med oss en sån hem som jag fuskade med igår.

Hela natten, och jag menar verkligen hela, har jag vaknat en gång i timmen.


Karma is a bitch.


I vanliga fall hade det ju inte gjort så mycket men självklart börjar min praktik idag och jag ska va där om ungefär en timme.

Inget märkvärdigt och jag har noll chans till jobb efter, men jag går mest dit för att jag får psykbryt av att sitta hemma hela dagarna.

Visst, Nappe är ju kul att leka med men han är liksom morgontrött fram till 15 på dagarna.


Ja men en kopp te med grädde får styra upp det hela så ska jag packa väskan sen.


Vi hörs i eftermiddag!

Ovido - Quiz & Flashcards