heartinflames

Alla inlägg under december 2012

Av heartinflames - 14 december 2012 08:17

En frukost på sängen till min fina man (han har ju trots allt stått ut med mig och mina humörsvängningar och ändå gett mig ett leende) en dusch och lite pussar senare känner man sig som en helt ny människa!

 

Notera att det är hjärtan på smörgåsen. Japp, så charmig är jag på morgon!

Igår var vi iväg och bytte p-staven. Vi skulle fått det gjort i onsdags men barnmorskan här där vi bor hittade den inte (fast den kändes hur tydligt som helst) så vi fick kosta på en resa till närmaste gyn-mottagning för att få det bytt där istället. Och det gick suveränt!

Har lite ont fortfarande i armen och den nya staven känns som att den glider fram och tillbaka i såret men det går över om ett par dagar. Huvudsaken är att mitt glada humör är tillbaka och att vi har en fungerande stav!

 

Min man för övrigt tror att hans käke ska flyga av för att den knakar lite ibland när han äter.

Snälla, hjälp mig att få honom att förstå att den kommer sitta kvar!

// Förlovad med en hypokondriker

Av heartinflames - 13 december 2012 19:34

Jag tänkte skriva värsta välkomstinlägget, ni vet ett sånt som får alla att kladda lite i brallan av chocken hur jävla bra skrivet det va, men efter ett par timmars funderingar kom jag helt enkelt inte fram till något att säga. Så ni får nöja er med att det inte blev något kick-ass inlägg den här gången.


Ni får nöja er med det här.


Nu har vi hälsat i alla fall, det var ju trots allt meningen med det hela!


HEJ!


 

Min vackra, älskade och trogna kille får stå för premiärbilden.

Älskad, galet saknad och ALDRIG glömd!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards