heartinflames

Alla inlägg den 18 december 2012

Av heartinflames - 18 december 2012 16:56

Skitungarna fick vara ute en stund på toan idag och springa av sig. För dom är våran toa väldigt stor så dom hade himla kul.

Ja i alla fall 2 av 3..


Kajsa som är en partypooper försökte bara rymma hela tiden.

Söt tjej det där.


 

Det här är Ice, hon va den enda som ville bli söt på bild.

 

För övrigt har vi ätit ärtsoppa idag. Inte världsbäst när man äter LCHF men det är ju individuellt hur mycket man kan "fuska" utan att det syns på vågen. Jag har turen att det går bra.

Annars skulle jag inte förlorat 15 kg.

 

// Det lär bli en gaskammare här idag



Av heartinflames - 18 december 2012 08:23

Är det inte typiskt att varje morgon, när jag vill se julkalendern, ja då för råttorna ett jävla liv så man inte hör ett ord av vad som sägs. Men när nyheterna kommer efteråt, ja då är det knäpptyst.

Inte fan är det väl nyheterna jag vill se?!


 

Det är så här snälla dom ska vara! Sen skiter jag i vad dom gör när julkalendern är slut!

Skitungar.

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards