heartinflames

Alla inlägg den 28 december 2012

Av heartinflames - 28 december 2012 16:15

Jag ser ut som en zombie. Jag menar det verkligen.
Jag har snytit mig så mycket att jag är så torr under näsan att den inte bara är svullen, den flagnar också.

Ja visst lät väl det lite småerotiskt?

Ah, fast nää..

Men jag lyckades i alla fall överleva en dusch vilket kändes jätteskönt. Hela min yrsel försvann.
Så nu är jag bara en erotisk flagnande zombie som luktar jordgubb. Bättre det än en yr, flagnande, stinkande slempropp..

Framsteg.

 

Igår spelade vi lite sällskapsspel och det va skitkul faktiskt!
Trollet fastnade framför Viktorias secret brudarna som gick runt med spets och högklackat, svärmor trodde Påven kastar dvärgar på fritiden å jag å Trollets syster, vi satt som frågetecken.

 

// Ingen allmänbildad tjej


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards