heartinflames

Alla inlägg den 16 december 2012

Av heartinflames - 16 december 2012 16:19

Tack för att du hälsade på mig i drömmarna min fina ängel!

 

 

Den va så verklig, som att det va sista gången vi skulle säga hej då..som att jag redan visste vad som skulle hända. Att jag redan visste vilken skuld jag skulle känna för att jag lämnade dig kvar. Tårarna rann länge efter att jag vaknat, av saknaden, av dom starka känslorna i drömmen..

Men någon stark känsla säger mig ändå att du har det bra där uppe min ängel. Det kändes som ditt budskap. Att du ville lugna mig och säga att du finns med mig vart jag än går och att du har det bra.

Jag längtar tills vi ses igen!

Av heartinflames - 16 december 2012 15:59

Vi roar oss med att tvätta idag. Det är ungefär lika roligt som en krossad kackerlacka..Men det är sånt som måste göras. Hur skulle det se ut om vi går runt och luktar illa med matrester på kläderna?

Nej precis, inte så bra.

Det är tur att vi i alla fall har roligt tillsammans. Vi sjunger som två tondöva pensionärer och nyper varandra i rumpan. Alternativt pussas lite.

Nu lyssnar jag sönder den här:

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards