heartinflames

Alla inlägg den 27 november 2015

Av heartinflames - 27 november 2015 13:26

Idag har jag och Ricko gått iväg och fixat granris för att snygga till trappen en aning.

Den ser ju bara för tråkig ut som den är bara.

När vi kom hem fick jag torka av herr blöt då han gått crazy genom det blöta blåbärsriset, sen fick han faktiskt stanna inne medans jag fixade ute.

Helt odramatiskt gick jag bara ut och in genom dörren och gjorde det jag skulle.

Fixade trappen, hämtade hö åt kaninerna, gick runt på baksidan och fixa lite där.

Jag trodde på kalabalik hos lilleman men döm om min förvåning när han bara sover vid ytterdörren utan att bry sig ett skvatt.

Verkligen riktiga framsteg!


Så här blev förresten trappen:


 

Jag är inte helt nöjd än men det ser ju betydligt trevligare ut än bara en tom träbänk.


Nu har jag en kladdkaka som gräddas i ugnen i väntan på att Trollet ska komma hem.
Jag vet inte ens om han vill ha men jag tänkte att det kan vara trevligt att ha något att bjuda på om man får främmande.


Ovido - Quiz & Flashcards