heartinflames

Alla inlägg den 2 april 2016

Av heartinflames - 2 april 2016 17:38

Jag hittade faktiskt kläder!

Som passade dessutom.


En luvtröja med dragkedja, ett linne och två byxor.


Annars hitta jag lite sminkgrejer, Trollet hitta en keps finally och Ricko fick sin nosgrimma.


Alla i familjen fick något.

Även om inte Ricko va skitnöjd över sin haha..


Han har förresten skött sig kanoners hos "mommo" och hon hade ingenting att anmärka på.

Han har lekt, varit ute själv på gården och busat, legat och sovit och ätit som han ska.

Han va lugnare än lugnast när vi plockade upp honom nu!

Så skönt!


Det har varit en bra dag idag.

Av heartinflames - 2 april 2016 09:03

Alltså en sån här dag går det inte ens att gå in och kolla sin facebook lite snabbt.

Leksand har vunnit någon match eller nå och HELA jävla facebook svämmar över av alla som skriker och hurrar.

Ja jag fattar att det va kul att laget man hejar på har vunnit.

Jätteroligt.

Dom lyckades träffa pucken i målet flest gånger.


Jag kunde inte bry mig mindre.


För en som är noll sportintresserad så sitter man och hejar på att ingen ska vinna för då slipper man allt tjat.

"JAG ÄR LEKSING TILLS JAG DÖÖÖÖR!"


Och allt vad det nu är.


JA VI ANDRA HAR FATTAT DET NU.


Nej jag har inte vaknat på någon bra sida idag och jag orkar inte bry mig om det heller.

Jag kommer ändå få damp om det ska provas några kläder.

Men jag hittar ändå aldrig något.

Så man kan säga att jag tar ut oglädjen i förskott.


För övrigt ska vi släppa av lille fjant, även kallad Ricko hemma hos min mamma idag då hon ska vara hundvakt när vi åker iväg.

Det ska faktiskt bli riktigt skönt att få åka iväg utan honom en stund.

Då slipper vi stressa genom alla butiker.

Sen det faktum att han inte hör ett jävla skit just nu och trotsar och går en på nerverna varenda vaken sekund han har gör ju också att det ska bli skönt att få en paus och ladda batterierna.

Han är så enormt jävla envis och viker sig inte för någonting.

Vi har en kamp varje dag.


Man behöver en paus ibland.


Det är inte det att jag inte tycker om honom, det är bara det att ibland behöver man en paus ifrån någon som går in för att vara jobbig helt enkelt.

Alla som har en hund som har eller har haft världens drygaste och jobbigaste trots förstår vad jag menar.


Nåja.

Nu ska jag väl fixa iordning mig eller något sånt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards