heartinflames

Alla inlägg den 1 april 2016

Av heartinflames - 1 april 2016 14:18

Alltså jag MÅSTE ha lite nya kläder.

Men jag HATAR att prova.

Det tar lång tid, det är svettigt, det är trångt, det finns typ ALDRIG rätt storlek för att jag är tjock och ja, det är helt enkelt inte ens kul.

Men vi ska iväg lite i helgen och förhoppningsvis kanske vi kan hitta något så jag slipper gå runt och se ut som en sopsäck.


Vi ska först och främst iväg för att vi letar grejer till Ricko.

En halti ska införskaffas.

Alltså en nosgrimma för hund.

Han drar på TOK för mycket och man blir knäpp på promenaderna vissa dagar så förhoppningsvis ska vi kunna ha lite roligare om han slutar dra.

En halti är på något vis inte farligt eller skadar honom på något vis.


Jag ska ha en primer också.

Är så sjukt trött på att mitt smink bara sitter i 30 minuter typ innan det släpper. Knappt det.

Sen får vi se om vi hittar utrymme i plånboken för kanske i alla fall en överdel och ett par byxor.

I nuläget har jag bara mjukiskläder och det är ju inte precis jätteroligt.


Vi ska kolla in en ny butik som öppnat i närheten av vart vi bor.

Det ska bli skoj!

Jag ser fram emot att få komma lite hemifrån.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards